Kategóriák
Otthon és kert

Mi történik, ha futár akkor jön, amikor nem vagyok itthon?

Arról, hogy a futár járt nálad, értesítést kapsz. Aznap rendszerint már nem tud hozzád visszamenni, ha elkerültétek egymást. Ha az adott napon nincs olyan valaki a címen, aki átvegye a csomagod, nem a futárral, hanem a GLS ügyfélszolgálatával kell egyeztetned az ismételt kiszállítás napját.

Ügyfélszolgálatuk hétfőtől péntekig, 8:00-20:00 között érhető el a +36 29 886 700-as telefonszámon. (Normál díjas telefonszám. A hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ.)

Ennek hiányában a feladást követő második és harmadik munkanapon újra kiviszi a csomagod. Amennyiben harmadszor sem sikerül kézbesíteni, a csomagot sajnos visszaszállítják nekünk.