Kategóriák
Otthon és kert

A marketinghatékonyság mérése

Cikkszám: BK211379
Kedvencekhez
Raktáron
RRP: 6 200 Ft 
4 340 Ft
Ha regisztrációval veszed, akkor ekkora összeget jóváírunk az ügyfélszámládon, miután átvetted a megrendelésed: 43 Ft
Szállításmár 1190 Ft-tól!
Fizetési lehetőségek
Óriási raktárkészlet
Magyarországi raktár
Visszaküldési garancia

14napos visszaküldés

Segítőkész ügyfélszolgálat
Hétköznap 09:00 - 15:00 között
Gyors és pontos szállítás
Futár, csomagpont, automata
Kényelmes, egyszerű fizetés
Készpénz, bankkártya vagy átutalás
Pontgyűjtés
Regisztrált vásárlóknak
A marketinghatékonyság mérése
ISBN
9789634548270
Szállítás
3-5 napon belül szállítjuk
Kiadó
Akadémiai Kiadó Zrt.
Szerző
Putzer Petra, Józsa László
Kiadás éve
2022
Oldalszám
256
Kötés
kartonált
Nyelv
magyar
Összehasonlítás
Nyomtat
Kiegészítő termékek
Részletek
„A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a teljesítményük mérésének időhorizontja markánsan elkülönül egymástól. Amíg az értékesítés eredményei azonnal láthatóak árbevétel formájában, addig a marketing-erőfeszítések eredményeit gyakran csak hónapok, akár évek múlva lehet lemérni - tradicionálisan pénzügyi mutatókkal. Üzleti tervek kialakításánál viszont elengedhetetlen, hogy a megfelelő információk, adatok alapján hozzunk stratégiai döntéseket, ehhez viszont szükségesek a múltbeli tapasztalatok marketingszempontból történő számszerűsítése. Ezzel az aktuális problémakörrel foglalkozik a könyv, amelyet minden gyakorló és készülő közgazdásznak jó szívvel tudok ajánlani.”

Hoffmann Tamás ügyvezető igazgató, Lafarge Cement Magyarország Kft.

„Mind az elmélet, mind a gyakorlat oldaláról újra meg újra felmerül a kérdés: mérhető-e a marketingteljesítmény, és ha igen, hogyan? Bár a marketinggel foglalkozók jelentős része szeretné mérhetetlenné tenni például a reklám vagy az értékesítésösztönzés sikerességét, szerencsére egyre többen vannak, akik szerint a marketingteljesítmény és -eredményesség - bizonyos korlátok mellett - meghatározható. Ezért tetszett nekem, a pénzügyekkel és kontrollinggal foglalkozó egyetemi kutató-oktatónak a szerzőpáros könyve, amely a lehetséges módszerek széles tárháza. Az elméleti felvezetés és a gyakorlati példák sora lehetővé teszi a marketingkontrolling gondolatának megértését és gyakorlati alkalmazását. Jól hasznosítható szakkönyv az egyetemi oktatás és a mindennapi gyakorlat számára egyaránt.”

Dr. habil Tatay Tibor egyetemi docens, Széchenyi István Egyetem
Adatok
EAN
9789634548270
Gyártói cikkszám
9789634548270
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
1465 vélemény alapján Balena Webáruház
85.12%
a vásárlók közül ajánlaná ismerősének ezt a boltot.
Elégedettség a bolttal:
Szállítási idő:
A bolt áttekinthetősége:
Ügyfélszolgálat/kommunikáció:
A(z) Balena Webáruház elnyerte az Árukereső Megbízható Bolt minősítését a vásárlók valós visszajelzései alapján.