Kategóriák
Otthon és kert

Bevezetés a vizuális kommunikációba

Cikkszám: BK177165
Kedvencekhez
Raktáron
RRP: 11 990 Ft 
8 513 Ft
Ha regisztrációval veszed, akkor ekkora összeget jóváírunk az ügyfélszámládon, miután átvetted a megrendelésed: 85 Ft
Szállításmár 1290 Ft-tól!
Fizetési lehetőségek
Óriási raktárkészlet
Magyarországi raktár
Visszaküldési garancia

14napos visszaküldés

Segítőkész ügyfélszolgálat
Hétköznap 09:00 - 15:00 között
Gyors és pontos szállítás
Futár, csomagpont, automata
Kényelmes, egyszerű fizetés
Készpénz, bankkártya vagy átutalás
Pontgyűjtés
Regisztrált vásárlóknak
Bevezetés a vizuális kommunikációba
ISBN
9789635090549
Szállítás
3-5 napon belül szállítjuk
Kiadó
Scolar Kiadó Kft.
Szerző
Bo Bergström
Kiadás éve
2019
Oldalszám
240
Kötés
puhatáblás
Nyelv
magyar
Összehasonlítás
Nyomtat
Ajánlom
Kérdés a termékről
Kiegészítő termékek
Részletek
A Bevezetés a vizuális kommunikációba egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők számára. Bemutatja a médiához kapcsolódó legfontosabb vizuális szakterületeket, támpontokat ad az elmélet gyakorlatba való átültetéséhez, és elmagyarázza, miként építsük fel kommunikációnkat – a stratégiától és az üzenet megfogalmazásától a designig és a befolyásolás művészetéig – úgy, hogy az elérje a megfelelő célcsoportot és a kívánt hatást. A könyv nélkülözhetetlen összefoglaló mindazok számára, akik képi és szöveges üzenetek célba juttatásával foglalkoznak, és a kor igényeinek megfelelve saját szűkebb szakterületük ismeretén túl a vizuális kommunikáció tágabb összefüggéseit is meg szeretnék érteni. Haszonnal forgathatja bárki, aki a tervezőgrafika, a reklám, az újságírás, az új médiumok, az információtechnológia, a tömegkommunikáció, a fényképezés, a filmezés vagy a televíziózás területe iránt érdeklődik. A Bevezetés a vizuális kommunikációba olyan, a világ különböző tájairól származó, naprakész példák sorát vonultatja fel, amelyek már bizonyították működőképességüket, és amelyek jól illusztrálják az elmélet gyakorlati megvalósításának lehetőségeit. A fejezetek végén található rövid összegzések segítik az ismeretek összefoglalását, felelevenítését és a témakörök közötti tájékozódást. A kötet a kommunikációs folyamat változatos részterületeit öleli fel: – a kommunikációs stratégia tervezése, – hogyan fogalmazzunk meg és öntsünk formába egy üzenetet, – a képek alkalmazásának hatásos módjai, – hogyan keltsük fel és irányítsuk a figyelmet a design segítségével, – az összkép kialakítása: hogyan valósítsuk meg a hangok, szövegek, képek és színek összjátékát.
Adatok
EAN
9789635090549
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!