Kategóriák
Otthon és kert

Design - Tér- és formakultúra

Cikkszám: BK172237
Kedvencekhez
Raktáron
RRP: 7 499 Ft 
5 324 Ft
Ha regisztrációval veszed, akkor ekkora összeget jóváírunk az ügyfélszámládon, miután átvetted a megrendelésed: 53 Ft
Szállításmár 1290 Ft-tól!
Fizetési lehetőségek
Óriási raktárkészlet
Magyarországi raktár
Visszaküldési garancia

14napos visszaküldés

Segítőkész ügyfélszolgálat
Hétköznap 09:00 - 15:00 között
Gyors és pontos szállítás
Futár, csomagpont, automata
Kényelmes, egyszerű fizetés
Készpénz, bankkártya vagy átutalás
Pontgyűjtés
Regisztrált vásárlóknak
Telefonos rendelés leadás

Rendeljen a +36 1 533 3110-es telefonszámon! Hétfő-Péntek 9:00-15:00 között!

Design - Tér- és formakultúra
ISBN
9789632449753
Szállítás
Raktáron, 3-5 napon belül szállítjuk
Kiadó
Scolar Kiadó Kft.
Szerző
Géczy Nóra
Kiadás éve
2019
Oldalszám
256
Kötés
puha
Nyelv
magyar
Összehasonlítás
Nyomtat
Ajánlom
Kérdés a termékről
Kiegészítő termékek
Részletek
A tervezés egyike a legösszetettebb feladatoknak, nemcsak képesség, hanem kiapadhatatlan kíváncsiság is kell hozzá. A könyv azoknak szól, akik érdeklődőn tekintenek a világra, és tevékenyen vesznek részt az épített és tárgyi környezet formálásában. Három téma – a tér, a tárgy és az ember – koordinátarendszerében járja körbe a design és a tervezési módszertan összefüggéseit és kérdésköreit. A gondolatébresztő, elmélkedésre ösztönző felvetések során, ha szükséges, madártávlatból összegezve, máskor viszont a részletekben elmerülve kísér el minket a designelmélet sűrűjében, és segít felfedezni a tervezési gyakorlat tisztán belátható területeit. Megismerteti a tervezők sajátos gondolkodását, a tervezői logika folyamatát, és bepillantást enged a tervezési stratégiák/módszerek kulisszatitkaiba. Kitér a térbeli formaalkotás alapelveire is, beleértve a térképzés pszichológiai és szociológiai kontextusait.
A könyv többek között az alábbi fontos felvetésekre igyekszik választ keresni:

Mi a design, és kik a designerek? Milyen új kérdésekkel kell szembesülnie egy leendő tervezőnek, és mire fókuszáljon, ha el akarja kerülni a tervezői csapdákat?
Hogyan felelhet meg a design a globális, szociális és kulturális etika jelenkori kihívásainak, és mindeközben hogyan lehet a végeredmény „szép, jó és igaz”?
Hogyan hatnak viselkedésünkre a tér- és tárgyformák, és mi a tervező felelőssége ebben a folyamatban?
Mit mutatnak a jövő trendjei a felhasználókról? Létezik-e átlagos felhasználó a 21. században?
Mi a design üzenete, és hogyan formálható tervezői eszközökkel a tárgy- és formakultúra?
Adatok
EAN
9789632449753
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!